Ο παλιάτσος

Σας στέλνω το κάτωθι τραγούδι που μας μοίρασαν στο DVD της χρονιάς του δημόσιου (ακόμα) νηπιαγωγείο  του παιδιού  μου, ως ελάχιστο αποτροπιασμό μου :

  1. Για την ισχνή (αισχρή) συμμετοχή μας στην απεργιακή κινητοποίηση ,
  2.  για την επιεικώς απαράδεκτη και αντικαταστατική στάση του συλλόγου μας(ΣΕΤΕΟ) στην πολιτική συγκυρία που διανύουμε (καταστατικό άρθρο 2 «γ. Η καλλιέργεια, ανάπτυξη και περιφρούρηση των ιδεών της ελευθερίας, της ειρήνης, της Δημοκρατίας, με σκοπό την κατάκτηση της κοινωνικής δικαιοσύνης,») με την απλή προτροπή για συμμετοχή στην απεργία,
  3.  και για τον ‘πρωθυπουργό’ της χώρας  που θα τον γράψει η πολιτική ιστορία ότι ανάγκασε μεγάλο τμήμα του λαό, με μία απόφασή του, να παρακολουθεί το κανάλι του Κομουνιστικού Κόμματος (902) το οποίο αναμεταδίδει το πρώην δημόσιο (κρατικό)  τηλεοπτικό σταθμό.
 

 

 

Ο παλιάτσος – 1992    

 

 

 

Στίχοι:  

 

Μέλπω Ζαροκώστα

 

Μουσική:  

 

Νότης Μαυρουδής

 

1.

Παιδική Χορωδία Ωδείου Kodaly

   
 

2.

Παιδική Χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου

 

 

 

 

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα
Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι’ αυτό κι εγώ θα σας το πω…

Τραγούδι λέω δυνατά
ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά
ν’ ακούσει η πολιτεία
κι απ’ το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι εσύ απ’ την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις

Τραγούδι λέω δυνατά
ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά
ν’ ακούσει η πολιτεία
κι απ’ το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα…

Σχολιάστε

